zondag 4 februari 2018

1 jaar open... like, share en win

Lieve allemaal,
het nieuwe jaar is al een maandje bezig, en wat waren het weer drukke tijden, zelfs zo druk, dat we nog niet hebben gevierd dat we alweer een jaartje open zijn.   
Ik herinner me nog mijn eerste huisbezoek. Ik was zo blij! Weer voor mezelf werken, zonder werkgever, echt op eigen benen, en het lukte nog ook… En ook nu na een jaar krijg ik kippenvel, van wat er allemaal is gebeurd. Ik geef les, ik heb dagen gevuld met huisbezoeken, de consultaties in de dokterspraktijk lopen, ik werk samen met een personal trainer en ik ben gestart met SomethingELSe?! Een blog en een homeconcept. Wie had dat nu gedacht.
en nu.... kan 1 van jullie een SomethingELSe?!@home winnen voor 4 personen twv € 80. (exclusief ingrediënten).
wat moet je doen:
 Like mijn blog SomethingELSe?!
 Like de facebookpagina Els Wolfs, diëtsite
 Laat hier een leuk berichtje achter waarom jij moet winnen 💋
De wedstrijd loopt tot vrijdag 10/2 - 22 uur
SUCCES



Geen opmerkingen:

Een reactie posten