maandag 5 februari 2018

Over patiënten of klanten en chocolademousse om mijn 1 jarig bestaan te vieren..

Ik vind het altijd een moeilijke. Wat zeg ik tegen de mensen die bij mij in begeleiding komen? Patiënten, maar ze zijn toch niet ziek. Klanten, maar ik verkoop toch niets.
Voor een diëtiste die werkt in het ziekenhuis lijkt het me duidelijk. Zij heeft patiënten.
Voor een diëtiste die werkt in een afslankstudio lijkt het me ook logisch dat ze klanten zegt.
Maar ik... ik weet het niet. Voorlopig hou ik het maar op begeleidingen. Want dat is immers ook wat ik doe. Ik begeleid de mensen naar een gezondere levensstijl met een gezonder gewicht en meer beweging.
Als er iemand is die een leukere benaming weet mag me het altijd laten weten.


En zoals jullie dit weekend misschien al hebben gelezen bestaat mijn éénvrouwszaakje al 1 jaar. En dat gaan we vieren. Met chocomousse... Maar dan SomethingElSe?!

Chocolademousse SomethingELSe?!

Voor 4 personen: 100 g pure chocolade zonder suiker, 100 g melkchocolade zonder suiker, 2 eieren, 150 ml sojaroom, 15 g zoetstof

Smelt de chocolade au-bain-marie. Klop de eierdooiers en de zoetstof romig en voeg er de afgekoelde chocolade bij. Klop de room stijf en spatel deze voorzichtig onder het mengsel. Klop het eiwit stijf  en spatel onder het mengsel. Laat enkele uren opstijven in de koelkast.

 Om duimen en vingers af te likken




Geen opmerkingen:

Een reactie posten