zaterdag 3 februari 2018

Over verloren brood met gebakken appeltjes


Huisje opgeruimd en begonnen met de was en de strijk. Dat kan maar gedaan zijn, hé. Tussen de was en de plas door voor de mannen een berg verloren brood gemaakt. Ik had nog brood over van deze week en weggooien is echt zonde. Vandaar 4 eitjes geklutst met wat melk. Beetje vetstof smelten in de pan. Boterham in het beslagje leggen en bakken in de pan. Niet opdienen met suiker of zoetstof maar met gebakken appeltjes of confituur met minder suiker.




                                   


Ik weet het, mijn foto's zijn niet waaauw, ik heb gewoon geen tijd om te prutsen tot het eten goed op de foto staat. en aan fotoshop doe ik niet mee. Voor mij the real thing graag....En trouwens als ik me niet haast hebben de mannen alles op. Hihi!


En weet jij al wat je eet vanavond? Wij gaan vanavond uit eten. Chinees! Om de verjaardag van de oudste te vieren. Alle tips om lijnvriendelijk te genieten van een Chinese rijsttafel kan je terugvinden in mijn allereerste blogje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten