vrijdag 2 februari 2018

Over punten ingeven, klassenraad voorbereiden en een ovenschotel met zalm

Nog 1 week school en dan is het alweer krokusvakantie. Die laatste schoolweek is altijd drukker dan anders. Punten indienen, leerlingvolgsysteem invullen, klassenraad voorbereiden... Voor de leerlingen is het een week vol leuke activiteiten (lees: geen les Haha!!). Dinsdag is het antipest dag en ga ik met de 4de jaars naar het theater, met daarna een nabespreking, de anti pest move en antipest contract. Op vrijdag staat er een groepsspel op het programma. Fijne vooruitzichten dus.

En terwijl ik ijverig achter mijn pc zit met de toetsen en taken op mijn schoot, staat er een lekkere ovenschotel met vis in de oven met... al de restjes groenten en lekkers van deze week. Snel, gemakkelijk, frigo leeg en vooral heel lekker.

Ovenschotel met zalm met groenten en olijven

Restje champignons, olijven en kerstomaatjes. De champignons heb ik in schijfjes gesneden en in een ovenschotel gedaan met de kerstomaatjes en de olijven. Beetje olijfolie erover en kruiden met peper, zout en Mediterraanse kruiden. Ik had nog een restje gekookte broccoli en heb dit toegevoegd aan de ovenschotel. Hierop een stukje zalm gekruid met peper, zout en tijm. En hup de oven in voor 20 minuten op 180°C.


       








Beetje geïnspireerd op Pascale Naessens, maar dan toch met een SomethinELSe?! twist
Fijn weekend allemaal!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten